KeNaNGaN BERSAMA SELAMANYA

Posted by Unknown Rabu, 01 Mei 2013 0 komentar

Assalammualaikum.. hi seMua apa khabar? Aisey macam becakap sendiri he he.. mmm rasa nya hari ini aku mahu post tentang sahabat.! Balik - balik Android.! aku pun pening sudah ~_~ ok bermulanya kehidupan kita bersama family kita dibesarkan Dan kemudian pihak kedua tempat kita selalu meluahkan perasaan, bergilak, bergaduh, berlepak, berlajar, bermaki, berlawak Dan sebagainya.. adalah kawan.! Setiap orang tu ada jalan cerita nya yang tersendiri.

  • kata mak,
  • KAWAN tu ibarat lebah,
  • habis madu sepah dibuang..


  • kata Bapa,
  • KAWAN tu umpama bunga ros,
  • dipandang cantik dipegang
  • sakit..


  • kata atuk,
  • KAWAN tu seperti air
  • terus mengalir..


  • kata nenek,
  • KAWAN tu bak bulan
  • dipuja dan disanjung tp nun jauh
  • disana..


  • kata Saudara,
  • KAWAN tu mcm makanan,
  • kawan makan kawan!!


  • kata abang,
  • KAWAN tu seperti lembu
  • mengikut saja apa dikata..


  • kata kakak,
  • KAWAN tu tak ubah macam
  • durian
  • bau je busuk tp sedap dimakan.. (Aik adakah durian macam tu? Bedal jak lah)

  • kata adik,
  • KAWAN tu macam biskut
  • sekejap ada sekejap takda..


  • kata aku,
  • KAWAN tu tak kisahlah cam na..
  • walaupun dia IBARAT
  • LEBAH, UMPAMA BUNGA
  • ROS, SEPERTI AIR, BAK
  • BULAN, SEPERTI
  • LEMBU, TAK UBAH MACAM
  • DURIAN
  • &
  • MACAM
  • BISKUT!!!
  • dia tetap kawan..
  • tau sebab apa???
  • sekali aku dah kawan ngan dia
  • selamanya dia ttp kawan aku..
itu cara aku berkawan..!!

Uisey aku sendiri tidak faham dengan apa yang aku sampai kan hihi biar APA pun susah senang kita bersama.. dimana lah kita didunia ini jauh dari kedua orang tua kita dan family? Cewek & kawan lah 2 Kali . . APA pun kita, sapa diri kita Dan APA yang berlaku didunia INI atas kehendak Allah.! Aisey..


Tiada MoD Ku nanti ada masa aku update.!

My anGGoTa ->

WanteD:
faijul orang nya jenis peramah tapi makan dalam piwit..
ojeng jiwa motor & suka main xmx
Lan dengan anggota ehakz
staring kami ni di so7 huhay
hacker suka kaji itu kaji ini
nah di situ lah c zul hehe
kawanku dari aku kecil jiwa Guitar
yang ini harapan s07 anggota Rafiq
jijing vokal nya memang power
pangurat
kawanku d kk
orang kuat s07 Adi
faizul kelebihan byakugan

sebenarnya banyak  
lagi ni buat masa ni aku share dulu ni anggota ku ok bersambung..




By HakiM TaTsuya FLd
TERIMA KASIH ATAS KUNJUNGAN SAUDARA
Judul: KeNaNGaN BERSAMA SELAMANYA
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5
Semoga artikel ini bermanfaat bagi saudara. Jika ingin mengutip, baik itu sebagian atau keseluruhan dari isi artikel ini harap menyertakan link dofollow ke https://androidbbm7.blogspot.com/2013/05/kenangan-bersama-selamanya.html. Terima kasih sudah singgah membaca artikel ini.

0 komentar:

Posting Komentar

Trik SEO Terbaru support Online Shop Baju Wanita - Original design by Bamz | Copyright of android bbm.